Gizem93 Kızlar dün bimdeki yorgandan almıs annem ama bu yorgana nevresim gecirmeye gerek var mi yok mu anlamadım üst yuzeyi battaniye gibi yumusacik ama alt kısmı normal yorgan gibi siz aldınız mı aldıysaniz nasıl kullanacaksınız.
UmutsuzPolyanna Gizem93 alacaktım ama 1 tane kalmış o da söküktü almadım evet yumuşak ama bence yine de kılıf geçmeli
Gizem93 UmutsuzPolyanna evet banada oyle geldi kilıfsız olmaz gibi çok ince zaten bende pek begenemedim