mybaby1923 inanin bende size yarin yazicaktim naptiniz diye🥰 dun akşam gittik doktora anlattim herseyi bazen bu sekilde oluyor korkma dedi üç gun daha iki gun ara ile ayni yerde farkli olmasin ayni hastanede test yaptir dedi. Karindan ultrason ile bakti rahim kalınlaşmış ordada bi sorun yok dedi. Bakalim iste salı günü vericem kan tekrardan insallah o zamana artar diye. Bekliyisteyim ama yer edinme hafif sancisini ilk gunden beri ayni hissediyorum. Korkuyorum da acaba kanamam olur mu diye oda yok iyiki🥰 bakalim şimdilik bi sorun yok dedi. İnsallah sende yarin iyi sonux alirsin bende bu hafta degerlerim artar insallah.