Canım Tepecik Hastanesi’nde denilen her şeye inanma benim için de aynısı dedi amino sıvısı almamız gerek dedi riskleri söyledi red formu doldurdum daha sonra Egepol Hastanesi’nde Gökalp beye gittim benimle onladar güzel ilgilendi ki ultrasonda her şeyine tekrar tekrar baktı ve bana bilimsel bir açıklama bile yaptı risk durumumun ne derece olduğuna kadar anlattı ve o gün benim içim rahatladı şuan 29+5 deyim şükür çok da iyi ilerliyor çocuğum 1 hafta önden gidiyor benim tavsiyem bı git istersen Gökalp beye