Caglasmsk sezeryan kötü kızz 1 sene gecsede hala agrır benım annem sezaryan olalı 6 sene oldu hala agrır der normal dogumu dıyorum kolay ben ılk dogumda cok az sancı cektım ıgneyı yaptılar cocuk dogdu bısey hıssetmedım çocuk dogdu mu dıye sordum 😂😂🙈 kucagıma alana kdr ınanmadım