gozdetrhn Mom545441 merhaba benim de hamilelik belirtilerim var sat 16 aralık dün kan testi verdim negatif sonuç aldım
Sare_humeyra01 Meriiii benimde dün yumurtlamam vardı inşallah benimde olur allah isteyen herkese versin allahım sağlıklı kucağına almayı nasip etsin
minigiminannesi03 Meriiii asilama yaptırdım cuma günü dün oylesine yapmıştım böyle çıktı bakalim bu ayın 29unda tekrarliyacagim
Mom545441 gozdetrhn yani adet olmadıysanız biraz daha bekleyin adet olmam gereken gün öğrendim ben ama çıkmadıysa sizin geç döllenmede olabilir hava değişimindende gecikme olabilir biraz daha bekleyin 🙏🏻 İnşallah mucizen seninle 🙏🏻