Bfduam Meriiii bu kadar düşük değerde bile çıkmış sanki kuruma çizgisi gibi. Hayırlı olsun bebeğiniz şimdiden🌹
Eda05 Deletedmom547899 yarın gideceğim tekrar eğer dayanamazsam bugünde gidebilirim ama doktorum bazı anneleRde geç görüne bilir endişe etme dedi ama insan yine de bi tedirgin oluyor
Eda05 Deletedmom547899 merhaba bugün gittim ve kese göründu hamd olsun 5+2 suanda kalp atışları ıcın 1 hafta daha bekle dedi doktorum bir hafta sonra tekrar geleceğim 🥰
Sinem-Akman EdizEliz amin inşAllahhh balım ya şöyle birşeyde var normlde genel olarak benim adetimin 2.3 gün öncesi yada 1 gün öncesi lekelenmem olur. Çok şükür bugün olmadı sadce beyaz akntım var 🤦🤦
dezgi Meriiii canım tebrikler inşallah sağlıkla büyür, günler geçmek bilmiyor heyecandan bende 18 değerle öğrendim 💕
gizzzy35 Ecemmmg Ben test yaptım pozitif gördüm 3 4 gün sonra kan vermeye gittim. 80li bir rakamdı hatırlamıyorum 😌
Deletedmom547899 Eda05 merhaba hayırlı olsun.🥳bende dün gördüm keseyi 15 güne kalp atışını duymaya gideceğim.❤️
Aysegulccc Sinem-Akman bu dedikleriniz bende de oluyor acaba neden? Göbek deliğimin orası falan ara da kasık ağrılarım da oluyor ama benim daha var adetime
Elayvzz Deletedmom547899 kaç haftalıkken kese gördünüz bide ilk kese gördüğünüzde içinde bebek varmıydı