Sinem-Akman Meriiii ALLAHım inşAllahhh vardır ve isteyen herkesede tez zamanda nasip etsnnn. Sizede sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin RABBİM 🤲 benim kasık ağrım 8.7 gün kala çoktu şmdii ara ara yokluyor ama göbek deliğimin çevresi düne kadr ağrıyordu ve kasığımda da ara ara sanki göz seğirmesi gibi seyirme ve batma oluyor sizdede olmuşuydu
Aysegulccc Sinem-Akman bu dedikleriniz bende de oluyor acaba neden? Göbek deliğimin orası falan ara da kasık ağrılarım da oluyor ama benim daha var adetime
EdizEliz Meriiii cnm gözün aydın darısı bizlerin başına inşallah. Aradığım post buydu😁 benim de adetim 6 gün var ve 5-6 gündür süren akıntım var. Senin kaç gün sürdü akıntı ne zaman başlamıştı
Meriiii EdizEliz adetim korunmasız ılıskıden sonra yumurtalamam bıttıgı halde devam ettı bugune kadar 😊çok tesekkur ederım 😍😍 EdizEliz
minikmucizemmmmmm Meriiii maşallah Allah tamamına erdirsin 🥰 benimde şu an 3 günüm var, Perşembe test yapmıştım aşırı silik çizgi vardı ama emin olamadım🥲 aynı şekilde kasıklarımda batma sancı oluyo bel ve kalçada inşallah adet olmam hamileyimdir 🤲🏼🤲🏼
EdizEliz Meriiii cnm dün geceden beri bi soğuk algınlığım var ateş de var biraz. Birazdan gidicem doktora kan da vermeyi düşünüyorum ilaç kullanım öncesi inşallah olumludur hayırlısıyla
EdizEliz SEVGIMSEN bilmiyorum cnm adete 6 gün var ve yoğun şekilde akıntım var. 5-6 gündür süren. Kan vermeye gidicem birkaç saate
EdizEliz Sinem-Akman cnm malesef kan negatif çıktı <1.20 şeklinde. Adetim 6 gün sonra. Yoğun akıntı beni umutlandırmadı değil nasip bakalım
Pemberuya Meriiii Kuzumm hayırlı olsun çok sevindim 😍 bende de kasık bel ağrım var bugün biraz geçti ağrı da ama başım ağrıyor adetimde 16 sında pazartesi Dr gel kan alalım dedi belli olur mu gitsem mi diye düşünüyordum gideceğim belli oluyor anlaşılan 🤭🤭♥️
Meriiii Pemberuya Pemberuya evet belli oluyor kuzum umarım gonlunden gecen olur sansını dene testını ver 🌸
Yusufayazin__annesi Meriiii hayirlisi olsun canim rica etsem testini bi atabilir misin resmi benimde silik cikiyor