miray58 valla canım benim ilk gebeligimde hiç hissetmedim çocuk ölüyor demişlerdi suni sancı vermişlerdi ağlayarak ameliyathane gitmeden hemen önce takıldı hiç hissetmedim o korkuyla, ikinci gebeliğimde çatalda taktı dediğim gibi öyle hissetmedim bile sadece o çataldan ameliyathanenin kapısına kadar yürümüştüm ağrı yoktu ama acayip tuhaf bir hissti 🤭🤭 bunda nasıl olur bilmiyorum, uyusukken takılıp takılmadığını bilmiyorum malesef