Suradevelioglu Kizlaarrr 38+5 haftalığım dünden beri sırt bel karın kasik ve bacak ağrıları çekiyorum nst ye girdim düzenli sancıların var ama yüksek seviyede değil dediler.bugün yine aynıyım ve aşşıırıı derecede ishal var . Sizce doğum mu geliyor ?
Ege25 Kızlar bi acile gidin ne olur n olmaz doktorlar bunalmış gibi bebişleride kendinizide riske atmayın lütfen ishal normal değildir