1 haftadır yalancı sancılarım vardı Dün kontrole gittim 39+2 dedi doktorum nst sancın var suyun azalmış açılmaya baktı açılmada var beklemeye gerek yok yatışını yapalım doğur sen bu gün dedi öğlen 12 de yatışım yapıldı ebe 3 cm açılman var dedi suni sancı takıldı 2 gibi sancılar artmaya başladı 5 cm olmuş dedi doktor 2 saate doğurursun dedi 1 saat sonra sancılar dahada arttı dayanılmaz bir hal aldı 7 cm olmuş dedi epudural almak istedim daha yapalım yapmayalım derken tam baskı oluştu ebe geliyor dedi 3-5 ıkınma sonrası doğdu prenses 👸🏻 Çok şükür dikişsiz bi şekilde ayrıldık hastaneden 😊