Merhaba arkadaşlar. Gebeliğin 9. Haftasindayim bir kanamam oldu ve doktorum riski bir gebelik olduğunu söyledi. Bir et fabrikasinda mühendislik yapıyordum ama soğuk ve tempolu bir çalışma ortamı olmasından dolayı isimden çıkmak zorunda kaldım.
Bir haftadır evimdeyim iş yapma yat dinlen dediler bulantilarimdan dolayı yemeğimizi bile ailelerimiz yapiyor
Ben de kendimi çok boşlukta hissediyorum. Bir şeylerle ugrasmaya günümü doldurmaya bir kazanç elde etmeye alışmışım boş boş yatmak zoruma gidiyor.
Sizin de çalıştığınız ya da Bildiğiniz güvenilir bir firma varsa evden paketleme işi arıyorum birkaç yere yazdım ama hiç güven uyandirmiyor bu sayfalar
ücret isteyen kimlik ön yüzü fotoğrafi isteyen seri numara si vs bilmem ne istiyoar ?
Bilindik güven veren bir yer olsun istiyorum cevaplarınızı bekliyorum
Şimdiden teşekkürler 🌸