Benim de suyum cok fazla dedi doktor 5günde bir kontrole gidiyorum doğum zor olur dedi doktor doğumda doktor olmalı dedi ebe yapamaz dedi 36haftalık iki gün olduk perşembe kontrole gidecem yine ya suni sancı yada sezeryan olur dedi doktor sancımvar ama açlmam yok İnşallah hayırlısı olur 🤲🏻🤲🏻🤲🏻