Ilk basta buradaki tüm postlara baktim bana bi cesaret geldi gerçekten dedim dogum yapacak olan benim ben ve bebegim sağlıklı olduğu sürece ha özel ha devlet farketmez dedim gideyim devlete yeterki bebegim sağlıklı olsun gerisi hiç önemli degil diyerekten buradaki iyi yorumlardan cesaretlenerek…. Ama arkadaşlar herkesin başına ayni sey gelmeyebilir belki benim şansıma böyle oldu ama YOOOKK BI DAHA ASLA!!!