bebegimizibekliyoruz1 dilaradoyan ben kullandım e bebeginkini almıştım gökkuşağı falan var üstünde yani hep sola yattim ama sırt ve belden desteklemesi falan iyiydi çok mu gerekli dersen hayır normal evindeki yastıklar da aynı işi görür
RumeysaNur34 dilaradoyan bende almadım 1 hafta önce arkadaşım uyuyamıyorum diye alıp yollamış ama kullanamadım 😅
Fnen dilaradoyan ben e bebekteki gri olanını almıştım, ama daha uygunlarınıda bulabilirsiniz. Onun fiyatı artmıştı en son
Minimey09 E bebekten gri beyaz olanı aldım iyiki de almışım sırt ağrılarımı büyük oranda hafifletti şimdi o olmadan uyuyamıyorum resmen özellikle sırta çok güzel destek sağlıyor