Oekrk ay bu ben 😂😂 cay asla icmezdim. Suan da pek sevdigim soylenemez. Zaten faydali da degil. Siyah cay yemeklerdeki ve aldigimiz vitamindeki demir emilimini azaltiyor. Haftada 1-2 kez acik 1 bardak iciyorum kahvaltida 😁 is yerinde canim istiyor genelde. Asla cay icmezdim. Kahveciydim gunde 1 turk 2-3 fincan filtre kahve içerdim. Şimdi esime bile yapamiyorum kokusu mahfediyor 😂