moom222 canm sana şöyle söylim gündüz dontorlarına randevu bulman çok zor ben ilk hamileliğimde senem hanıma gittim 20.haftamdayken 32. Haftaya kadar ayda bir randevylarımın hepsini aldım sonra iki hafta da bir almıştım randevularım.evet çok iyi bir doktor ama çok stres yaptırıyor.ve şöyle söylim mesai dışındaki olan doğuma kesinlikle gelmiyor sana numarasını vermiyor acik birsey olduğunda telefondan sorma şansın yok.oğlumun doğumuna ali bey gece doktoru girmişti ve çok memnundum sıfır stres herşeyi güzel takip ediyor.şimdi kızıma hamileyim ve ali beye gidiyorum çokta memnunum.