kckelf123 Kızlar cinsiyet partisi yaptınız mı ne giydiniz küçük bişey yapalım diyoruz ama öneriniz varmı elbise konusunda ❤️
Fatma29 kckelf123 herkesin kendi düşüncesi canım ister yapar ister yapmaz. Ben siyah midi bi elbise giymiştim omuzları balon koldu
Mehtapca06 Gzmmmmmm11 al benden de o kadar cinsiyet partisi yapıyorlar sonra çocuk doğuyor yine insanlar geliyor sonra dis partisi sonra doğum günü derken milleti sürekli sizin çocuğunuza ilgi göstermek zorunda bırakıyormus hissi veriyor 😂 bu tabi sadeliği seven biri olduğum için olabilir 😂
Bursaspor16 Dış çekimde kullandığım beyaz bi elbise vardı ben onu giydim beyaz olduğu için heryerde kullanılmıyo malum böyle değerlendireyim dedim 😂😂
kckelf123 Bursaspor16 benim dış çekimde beyazdı uzundu ama kısa birşey istiyorum şimdi bakıyorum hiç beğenemiyorum😅
Gzmmmmmm11 Mehtapca06 bende öyle bana bide gereksiz gösteriş gibi geliyor çevremde çok varken çocuk sahibi olmak isteyip olamayan onların gözüne soka soka parti yapmak ne bileyim acı bisey
Sevilllllllllllllllllllll Bencede beyaz bı elbise hoş olabilir ama siyah bile giyinen var ayrıca ben saçma bulmuyorum aksine çocuğunuza güzel bı ani olabilir ileride bende istiyordum ama doktorumuz daha 11 haftada erkek diye söyledi ne yazık ki 😁
Mehtapca06 Gzmmmmmm11 🌺🌺🌺 ne güzel düşünce ya zaten şimdi bir çok şeyi çocuğu bahane edip kendimiz için yapar hale geldik 😂
Leselis Ben kızıma yapmıştım beyaz bi elbise giymiştim şimdi tekrar hamileyim tekrar yapmayı düşünüyorum saçma.gelebilir bazılarına ama hem çok eğlenceli hem de güzel bi ani
kckelf123 Kızlar eşimle kendi aramızda yapıcaz dış görevde şuan bi çok şeyi göremedi hamileliğimde kalp atışı ultrason vs yanımda değildi izne gelecek güzel bi anı olsun istiyoruz ☺️ paylaşım yapmayı abartıyı bende sevmiyorum 🌸