Hasretkrks Kızlar Bebeğinizin hareketlerini ilk nezaman hissettiniz?? Biz şuan 13+5 iz seyirmeler oluyor şuan ufak ufak damar atar gibi.
RumeysaNur34 Hasretkrks o haftalarda hissetmen imkansız canım ilk hamileliğimde 20 den sonra ikinci hamileliğim de 16 haftada hissettim
Hilalbasak Haftada hissedilme ihtimali yok canim .ikinci hamilelikte bile 16. Haftada en az hissediliyormus o da.18 gibi hissediliyor ilk gebelikte .Zaten 13. Haftada bebek o kadar minik ki lime limondan biraz buyuk haraketleri hissedilmez ki🙃🙃
Hasretkrks Henüz bende hissetmiyorum ama ilk gebeliğim olduğu için merak ediyorum nezaman hissederim diye sabırsızlıkla bekliyorum😍