leylo29 bebişim cok ıyı allaha sukur dogum pozısyonuna gecmıs acılmam vs yok erken dogum rıskım yok cok hareketlı yuzununn resmını alamadım 1 saat bır ıkı tane aldık cok cırkın gozukuo kızım😂😂agzı burnu buyuk bırınde gozu acık kılosunu begenmedım ama doktor normal dedı doguma kdr 3 kılo olur dedı 40 cm 1600 gr