Birglbiray Benim bebeğim iri bi bebekti. 36. Haftada şiddetli baskı hissetmeye başladım. Yürüyemez oldum yatagıma bile eşimin yardımıyla yatıyodum maalesef ısrarla gelmedi bebeğim sezeryan oldum 😊 ah ah bilmemmi o heycanları yapmadığım kalmamıştı ama gelmeyeceği varsa gelmiyor boşuna kendini yorma birlikte aynı bedende son haftaların tekmelerin tadını çıkar onlarıda çok özleyeceksin❤️ Rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsin