aysegulonr 7+2yim bugün doktora gittik kalp atışını duyamadık çok küçük dedi. Haftaya mutlaka duymamız lazım dedi çok moralim bozuldu bir sorun mu var acaba 🥺
Edahoso aysegulonr ben de 7 de gittiğimizde ultrasonda gördük ama duyulacak kadar büyük değil haftaya gel demişti 8 de de duymuştuk
aysegulonr -Bal123- Evet gecikir miydi adetlerin dedi evet bir haftaya kadar gecikirdi bazen dedim. Geç döllenme falan da olur dedi bilmiyorum yaa
aysegulonr 1.74ml çok küçük dedi normal de olabilir ama haftaya duymazsam sorun falan dedi hepten korkuttu beni bir haftaya kafayı yerim artık
F1234 aysegulonr bende seninle aynı haftada gittim duyamadık canım bana da küçük dedi 9. haftada duyduk endişelenme
-Bal123- aysegulonr Rabbim bebek isteyen hiçbir annenin kucağını boş bırakmasın inşallah Allah’ım gönlünüze göre versin inşallah ❤️