Merhaba hanımlar Sakarya ve adatıp hastanesinde yeni doğum yapmış olan var mı yeni yıl doğum ücretleri ne kadar bilgisi olan varsa yazabilir mi rica etsem ben Sedat umura gidiyordum fakat yeni yılda medar ile anlaşma yapmamış akademi hastaneyle yapmış o da çok pahalı adatıp hastanesinde pzartesiden sonra belli olacakmış anlaşma yapıp yapmayacağı anlayacağınız ortada kaldım gibi birşey çok canım sıkıldı