YldzOrtanYusufolu Bende gebelik şekeri cıktı diyet uyguluyorum hiç birsey yemiyorum ne yesem fırlıyor sabah ac tok ölcüyorum öğlende ac tok akşam gece ölçüyorum cok zor muş insulin verdi dr onu vuruyorum benim durum da olan varmı neler yapıyorsunuz 😞
Mrvysr YldzOrtanYusufolu benimde değerim sınır üstü çıktı , diyetle normale döndü , 25. Haftadan beri dikkatli besleniyorum , şimdi 36 oldum , sürekli dikkat et ve takip et bir sorun çıkmayacaktır. Kolay değil ama yapacak birşey yok 😔
Kubra41 YldzOrtanYusufolu Canım bende uzun zamandır insülin kullanıyorum diyetine dikkat et zamanla düzene giriyor ama şakın stres yapma o daha çok etkiliyor yediklerinden benim düzene girdi ve düştü çok şükür ve bebeğimede olumsuz bir etkisi yok bir de yürüyüş ya bol bol o da dengeliyor baya ben şu an kaçamak bile yapıyorum
Kubra41 YldzOrtanYusufolu Bir de canm insülin başladığın gibi hemen düşmüyor falan diye strese girme vücut o dirence alışınca yansıyor ölçüme çünkü
Kubra41 Fatmayusuf Dikkat edilmezse etkiliyormuş özellikle geçen uyardı doktorum son aylar suyu azaltabiliyormuş ve bir de bazı durumlarda normal doğum zor oluyormuş bana kendini normal diye alıştırma belli olmaz sesi çünkü
Melek06 YldzOrtanYusufolu ben seker yuklemesi yaptırmadım kendi tercihimdi. Daha sonra aclik tokluk kanı istedi doktorum biraz yüksek cikti diyet verdi diyete cok uyamıyorum cok sukur bebegimde irilik fln da yok herseyide normal. Sizler kac haftalik bebekleriniz. Benim 34 haftalik. Doktor 1.5 ay dayan doguma kadar dedi ama gercekden cok zor. Elimden geleni yapsamda cok acıkıyorum. Napsam bende bilemiyorum. 🙄🙄🙄
Kubra41 Melek06 Bizde 36+6 olduk ama dediğin gibi diyet durumu çok zor haftalardır yoruldum valla bende bir sınır koymaktan Allahtan düzeldi ve bebeği etkilemesi de birazda olsa kaçamak yapıyorum
Merrcimek YldzOrtanYusufolu Benim de çıktı canım ama diyetle idare ediyorum insülinlik olmadım henüz ama üzülme canım önemli olan kalıcı olmaması
YldzOrtanYusufolu Diyete devam ediyorum suanda degişiyo biraz seviniyorum değişiklik görünce canımın istediklerimi yiyememek zor amma kilo almamışım aynı kaldı şuanda oda iii 😂 geçer ihşallah doğumdan sonra kalmaz 6 aylık daha bide var
YldzOrtanYusufolu Doğuma son 3 gün gecer ihşallah sekerimde bebegimde de bir sorun olmaz ihşallah cuma geliyo benim meleğim 😘❤️❤️