Tüp bebek anneleri benzer postu öncede açmıştım ama içim rahat etmiyor yine soruyorum kusura bakmayın. Tüp bebekte haftası geriden gelen var mı ? Yani normal gebelikleri gibi olabiliyor mu? İki hafta önce yada sonra. Bu döllenmeyle ilgili fakat benim normalde 6 hafta olması gerekirken 4 hafta görünüyor. Normal mi yoksa sorun olabilir mi yaşayan var mı bu durumu?