thedeyll1 Dün gece uyurken bi islaklik hissedip uyandim ardindan pembe kan geldi ve 10 dakikada 3 defa ağrım oluyor . Doktor herşey yolunda açılman yok diyor . Bu durum normal mi ne yapmam gerekiyor
hunilimom thedeyll1 nisanın gelmiş canım ama daha açıklık yok nisan gelince hemen doğum olmuyor ondan demiştir doktor
Nnurdan thedeyll1 bunlar doğum belirtisi cnm açılma için sqat Çek hurma ye kolaylıkla al kucağına inşALLAH
Elika0 thedeyll1 canım benim doktorun normal demiş sorun yok demiş bize birşey söylemek düşmez ☺️ Nişan geldikten 2 hafta sonra bile doğum olabiliyor korkma. Birşey olsa doktorun söylerdi zaten ☺️
Kbrayankkk2 thedeyll1 Bekle bende oyle oldum 4 cmden baska olmadi acilmam suni sanci yedm su kan vs yoktu 1 hafta bekledim ozele gidip kontrol oldum sanci var doğum olcak 1 gün daha bekledm eve geldm su patladi oylelikle açılma oldu