Selaaam kızlar 😂 daha öncede bir post açmıştım süt sağımı ve doğumdan sonra göğüslerim inanılmaz derecede sarktı ve yumuşadı deri fazlalığı var gibi ilk bir kaç ay süt dolunca taş gibi oluyorudu şimdi süt doluyor ama yine pamuk gibi yani yok gibi el atınca boşmuş gibi 🙊 sorum şu daha önce göğüsten herhangi bir göğüs estetiği operasyon yaptıran var mı gerdirme silikon gibi? Ya da aklıma gelmeyen farklı birşey deneyimlerinizi yazarsanız sevinirim yaptırılmalı mı Sonrasında problem oluyor mu keşke yaptırmasaydım gibi 😂 bir de ilk çocuğum Allah nasip ederse 2.de düşünüyoruz 2-3 yıl sonra emzirme sağmada sıkıntı olur mu? Bir soru anca bu kadar gereksiz uzatılıp sorulabilirdi kusura bakmayın ckvıclhkfk