kahvesever__ Ryry rabbim sağlıkla kucana almayı nasip etsin yok ben 3. Buçuk sene sonra hamile kaldım 😎
Hasmeftun hunilimom hahah buda ben vallahi cok kötü olmuştum 1 yil bekleriz diyince birden öğrenmek 😂😂
Sedaa_5 Bizde bir sene sonra diyorduk ama çok şükür ben de evlendikten 2 ay sonra hamile kaldım ama bence daha güzel sağlıkla alalım kucağımıza 🥰
hunilimom Hasmeftun biz 3-4 ay bekleriz diye konuşmuştuk ama ilk geceden tutacağını düşünmedik oldu simdi 2.5 yaşında iyiki de olmuş 😍
deletedmom87894 Ryry sen yine iyisin 3. Ayında ben evlendiğim gün kaldım 😂5 aylık evliyim 5 aylık hamileyim😂
[silindi] Ryry 2 yıl dedim 1 yıl sonra hamile kaldım 😂 hiç beklemiyorduk nasıl oldu şaşkınız 2 aylıkken öğrendim 😂 şu an 33. Haftadayız 🧿
Hasmeftun hunilimom ilk gebeliğim yeni evliyim daha ama ani oldu hersey basta üzüldüm qma sonra şükrettim nasip vardir rabbimin bir bildiği 🥰
hunilimom Hasmeftun ilk 3 ay hem üzüldüm hem adapte olamadım daha evli denen şeyin ne olduğunu bilmiyordum büyüdükçe hareketlerini hissettikçe daha da bağladım sonra kucağıma verdiler dedim keşke once olsaymis anne olmak çok zor ama çok güzel
Minimey09 Rum-1 ben de bunu merak ediyorum aslında 😅 korunulmuyorsa zaten olması yüksek ihtimal değil mi
Melisss_c Ryry 3 ay yine iyi biz 17 temmuzda evlendik son regl 2 Ağustosta oldum Eylülde 4 haftalık hamile oldugumu öğrendim 😅 ama iyiki olmuş kızım sabırsızlıkla kucağımıza almayı bekliyoruz şimdi 🥰