Zbpir Arkadaşlar bebeğim 9 günlük. Maalesef burun tıkanıklığı var. Bu durumu yaşayan anneler ne kullandınız? Önerebileceğiniz bir burun damlası veya spreyi var mı?
Elika0 Zbpir canım damla veya sprey önerilmiyor diye biliyorum. Serum fizyolojik öneriliyor. Çocuk doktoruna sormadan tabi kullanma ama ben aldım henüz doğum yapmadım. Serum fizyolojiği burnuna sıkıyorsun diye biliyorum yarısını. YouTube’dan bakabilirsin. Başka sprey kullanma saf su kullanmalısın. Şırıngayla mı çekiliyor onu bilmiyorum çünkü çok küçük burun aspiratörü kullanılmaz diye düşünüyorum.
-YildizTozu- Zbpir bebeğimde serum fizyolojik kullanıyorum her burnuna 2 kez sıkıyorum sonrasında otribebe burun aspiratörü ile burun etine değmeyecek şekilde çekiyorum. O videodaki uygulamayı bazı doktorlar önermiyor o yüzden onu ben yapmıyorum, yine de hekiminize danışın isterseniz
lunam Ben de alışveriş listemdeki son eksikleri tamamlarken burun aspiratörlerini araştırıyordum, şu videoya denk geldim. Faydası olur belki size de. Deneyimim yok tabi, videodaki doktor her gün yapılması gerektiğini söylüyor.