Miros EdaHayal anirmallik bendemi bilmiyorum normalde ikinci ler erken hissedilir ama ilk kizimi 14 haftalikken hissettim ikinciye hamileyim suan 23 haftalikken cok az hissetmeye basladim degisiyor bence
Llmrv EdaHayal 19+5 de hissetmistim ilk gebeliğim. Bence sizin de eli kulağındadir. Bazilarinin 22-23 e kadar hissetmemesini doktorlar normal kabul ediyor
Eda0007 EdaHayal 1 kaç güne hissedersin canım.ben 18+ 1 de falan hissettim. Bağırsaklarım sandım doktora anlattım bebek dedi
Tuana_ Bende 19+3 günlüğüm bende daha Öyle hareket felan hissetmedim kaç gündür kassık ağrım vardı korktum bişi oldu diye dün gittim hastaneye çok şükür birşeyi yok poposu aşağı durduğu için ağrım oluyormuş
EdaHayal Tuana_ çok sevindim şükür iyi olduğuna. Bende çok merak ediyorum . Detaylı ultrason var 26 Ocak da o zamana kadar nasıl sabredicem bakalım. Hiç yemediğim kadar tatlı yedim kıpırdar mı diye yok daha :)
0ayse0_nur Miros 22+6 benim ikiz hamileyim bende çok nadir hissediyorum normal dir demi birazda kilom var
Bilge_12m Miros bnmde aynı ilk gebelikte 17.haftada hissetmistim şimdi 18*2 günlük o kadar az hissettim ki bı tedirgin olmuyor değilim 😐
EdaHayal 0ayse0_nur normal diyorlar baksanıza zaten başaşağı duruyordu en son gördüğümde ayakları göbeğime doğruydu sağ tarafta duruyordu. Doktor rahim ortada dedi hap ama 3 ocakta gittiğimde sağdaydı gördüm
Poncikk10 EdaHayal 21.haftada hissettm uzanmştım bir baktım karnımın şkli değişti tesadüfen farkettim ama çok uzun sürmedi 24 gibi daha net hareket olmştı
Hafize27 Oğlumda 20. Haftada hissetmiştim bu gebeliğim de 15 haftada hissediyorum hafif seyrek şekilde
asyaa0 EdaHayal 19+4 de elimi gayri ihtiyari karnıma koymuştum ve ilk tekmesini hissettim ☺️ şimdi 20 haftalık olduk ara ara pıt pıt seyirme gibi hissediyorum sen de yakında hissedersin ♥️
030464 20+4 te felan hissettim tam manasıyla. İlk gebelik. Doktorum da 20den sormaya başladı hissediyor musun diye. 20-22 den önce hissedebilmek biraz daha az ihtimalmis