Beyzapp normal doğum yapmak istiyorsanız denemeye değer. Ben suniyi de aldım fitili de aldım epizyo da atıldı yani yaşanabilecek herşeyi yaşadım ama iyi ki normal doğum yapmışım diyorum. Herkesin ağrı eşini farklı sezaryen de bi doğum şekli sonuçta dayanamayacağınızı düşünüyorsanız normal diye şartlamayın kendinizi