Karelinannesi Anlayamadım kızlar bu değer 3 mm mi oluyor? Boyu küçük mü biraz 12 ocakta tekrar gideceğim ama az önce ultrasona bakarken dikkatimi çekti şuan 6+4 deyim
Nilsuuu Karelinannesi ben de tam 6+1 de ilk defa kontrole gitmiştim 0.31 di yani çok normal hatta bebeği normal görememişti doktor vajinal yolla bakmıştı boyut olarak normal olduğunu söylemişti ben de ilk başta çok endişelenmiştim küçük mü acaba diye ama hiç kafanıza takmayın gayet normal şimdi 24. Haftadayız 💙
Boniboncuk Karelinannesi hayır tabiki o dönemlerde öyle oluyor benımde en son gittiğimde 7 mm falanda bebek oluştuktan sonra genelde cm oluyor
Karelinannesi Nilsuuu ne güzel maşallah 🧿 bende de ufacık gözüktü kalbide hafif duydum 6+1 de ama işte ufak olunca tereddüt ettim biraz 🙏🏻