Kızlar merhaba. Geçen hafta doktor randevumda bebeğin suyunda biraz kirlenme var çok fazla değil su seviyesi de iyi dedi. Bu hafta da aynı şekilde kirlenme devam ediyor ama artma ya da azalma olmamış bebeğin kilo alımı da iyi demek ki plasenta besliyor o yüzden bir hafta daha bekleyeceğiz dedi. Haftaya geldiğinde suyun durumuna göre bekleriz ya da yatış da verebilirim dedi. Benim merak ettiğim şu anladığım kadarıyla bize sancı gelmesi için bir hafta süre verdi sanırım kendince. Ama diyelim ki sancı gelmedi ve perşembeye yatış vermek istedi, o zaman benim doğumumu suni sancı ile başlatacak yoksa sezaryen mi olacak? Sizin bir fikriniz var mı acaba bu konuda?