Dermin canım doğumun ne zaman ? Eğer kışın olacaksa file kullanmamak daha iyi. Altına ben havlu koyup su koyacağım çünkü bebek dışarda kalacağı için fileninüstünde üşüme ihtimali olabilir. Eğer kışın olacaksa almana gerek olmayabilir tabi sen nasıl istersen ☺️ Ben şubatta doğum yapacağım almadım bu yüzden file