eymeninannesi123 Duru ismini ve ela ismini çok beğeniyorum bunlar aklımda daha başka aklınza gelen varsa söylerseniz sevinirim ☺️ sade ve öz
ilkims-mom18 Rosa yada nare gerçi bebeğim kız olursa bir delilik yapıp kendi adimida koyabilirim sevkan diye🤣🤣 ilk çocuğumun adida ilkim