Merhabalar tatlı anne adaylarım🥰 22. Haftamdayım detaylı usg ye girdim. Suyum sınırda çıktı ve bebişimin göbüşü biraz fazlaymış😂 bu yüzden doktor şeker yükleme testi yapmamız lazım dedi. Ben hiç istemiyorum ama mecbur dedi🥺 Böyle bi durum yaşayan varmı? Bebek kilolu olamaz mı illa şekerden mi olur? Tatlıdan tiksindim gebelikte ve nasıl o teste giricem bilmiyorum birde aç karnına kesin kusucam hastanede🥺