Mehtap_93 Kızlar 38+0 oldum nişanım geldi iki gün önce hala daha akıntı geliyo. Bende fena grip oldum ve şiddetli öksürük korkuyorum açıkcası her an bebek gelir diye zaten zor nefes alıyorum bu durumda normal doğum yapılır mı
ArelinAnnesi01 Mehtap_93 Yaparsın bence canım ya çünkü sezeryan daha riskli olur dikişler var sonuçta