zeynnn5441 Merhaba hanımlar demir hapını kahvaltıdan hemen önce aldım sorun olur mu siz nası alıyorsunuz ac karnına yazıyor bende ac karnına ictim ama hemen sonra kahvaltı yaptım 🤔
Cansuada24 zeynnn5441 en doğrusu ben günde iki alıyorum sabah ac karnına akşamda yatmadan önce gün ortasında almıyorum cünkü bende aşırı derecede kabızlık yapmıştı doktorum sabahta ac karnına ic sıkıntı olmaz dedi
Nureylaa zeynnn5441 yiyecekler ile arasına 2 saat konulması gerekir süt ve süt ürünleri yoğurt peynir vs gibi yiyecekler ile alınmaması gerekir yan etkisi olmaz ama demirin etkisi yok olur boşuna içmiş olursunuz c vitamini ile tüketebilirsiniz
zeynnn5441 Nureylaa Süt ürünü olarak kaşar yedim bi tek bu sabah böyle oldu unuttum da bebeğe bi zararı olur mu 🙁🙁
2e1m Kabız çok olurdum artık gece yatarken boş mideye alıyorum ve sabah kahvaltıdan sonra düzenli lavobaya çıkıyorum boşa çekmişim yedi ay