mom3516 bende g fen hafta persemb başladı dahiliyey gittim tiotler den dolayı pazartesi sprey verdi cumaya kadar kullandım bes gün ama yok kar etmedi cnm dayanamadım dün akşam acile gittik doktorda aynısını dedi korkma dedi bişey olmaz ilacı eczacı içeriği başka olan ilaçla degisti mis elinde yok diye eşimde uyku sersemiydi anlamadı ve gece kullanmadım verdiği ilaç içerik aynı olsa bile ben korkarım kullanmam netten baktımzaten hamileler kullanmasın onermiyoruz diyo doktor inşallah geçer bnde bir haftadır perişanım.korkum çocuğuma.bise olması inan içimi rahatttin