yaseminan Kızlar 34+3 haftalık hamileyim ilk gebeliğimde bu durumu hiç yaşamadım ama bu bebeğim hergün gün içerisinde 2-3 kez hıçkırığını hissediyorum 2-3 dk sürüyor bu durumu yaşayan var mı
asyaebrar yaseminan her gebelik aynı olmaz tabiki💖 ama çok normal benim ilk gebeliğim bende her gün hıçkırdığını hissediyorum ve uzun sürüyor 33 haftalığım bende🤎
nevamm1 yaseminan çok normal canım bebeğin ciğer gelişimi için çok önemli minik ciğerleri gelişiyor 🥰
Caglarass yaseminan İlk bebeğim günde 3 4 kere 3 dakika hıçkırıyodu. Bende ikincide çok nadir hissediyorum doktora bile söylemiştim hiç hıçkırmıyo diye, her gebelik farklı 😂
donmezzderya yaseminan 31+2 deyim bazen günde 3 4 kere bile hiçkirik tutuyor uzun 2 3 dak sürüyor elimde tutuyorum 1 2 3 diye sayıyorum hiçkiriklarını 😂
yaseminan asyaebrar ya bu gebeliğimde ikili testim orta riskli çıktı ama detaylı ultrasonumda bi sıkıntı çıkmadı bu yüzden farklı herşey korkutuyor beni
yaseminan nevamm1 öyleymiş nefes alıp verme hareketini yapınca amniyon sıvısı yutuyormuş minnoşum o hıçkırık yapıyor☺️☺️
Caglarass Tatlibebek Canım aynı yerde nabız hissediyosun resmen. Tabi rahatsız olup fazlaca kıpırdıyolar o esnada 😊
crazymom00 Haftadayım her gün hattta her yemek yediğimde hıçkırık tutuyor oğluşumu, o kadar güzel bir his ki tık tık ben burdayım diyor resmen 😍
Tatlibebek Caglarass yaa bende tekme felan atıyor sanıyordum hatta bu kadar sık tekme atması normal mi diye kendi kendime konuşuyordum demekki hickiriyormus oglusum 😀