Aysegul9371 Ooh dünya varmış bugün 37 olduk ve dünden beri miskinligim tembelliğim gitmiş yerine enerjik eski ben gelmiş durumda ev temizlenebilir artık 😀
haticeks Ay bende öyle oldum gecesine nişanım geldi 2 cm açıklık var sancı yok hala bekliyoruz inş sizinkide öyle olmaz
Aysegul9371 Yagmur34 valla benim 34 ten beri nst de sancılarım var her hafta gidiyorym bende Çarşamba gidicem duruma göre bizde konuscaz