Bende bi gün yazıcakmıyım diye hep düşünürdüm o gün geldii 🥰 pazartesi günü bi bardak kadar suyum geldi hastaneye gittik hemen 2 cm açıklık dedi sezeryan bile olsan beklemek gerekiyor yeni yemek yemişsin dedi o yüzden odamıza çıktık. Yürüyüş yaptım otur kalk hareketi 3 buçuk cm açılma var dediler saatler geçti yine baktılar aynı açılma. Nst de sancı çıkıyor bende tık yok hissetmiyorum hiç . Doktor geldi suni sancı veremeyiz çocuk susuz kaldı zaten hemde yormuş oluruz dedi . Sezeryana alalım dedi . Genel olucaktım sezeryanı oradaki anestezi uzmanı bana güven belden ol daha geç hisset agrılarını hem bebeği etkiliyor genel anestezi dedi . Bende panik atak var aslında asla yapamam diyordum ama kabul ettim sakinleştirici verin dedim . İgneyi hiç hissetmiyorsunuz . Hemen uyuşma oluyor parmaklar da. Bebeğim 5 dk içinde çıktı yanağıma koydular sıcacıktııı ❤️🥲 Sadece itme çekme hissediyorsun hiç acı agrı yok. Odamıza geldik 8 saat boyunca kalkmadım sonra ilk kalkış önemli çok zor sanki ayaklarına taş bağlamışlar da yürümeye çalışıyorsun gibi . Neyse yürüdüm 5 dk sonra gazımı çıkarttım o çok önemliymiş. 2 gün hastanede kaldım . Pazartesi dpgım yaptım bugün cımartesi sadece çok az oturup kalkarken acı oluyor . 3 gün zorlu sonrası çok kolay gerçekten korktuğum kadar yokmuş . Sütüm geç geldi ama siz siz olun uyuyun su için ve morelinizi bozmayın sütü etkileyen en önemli şeyler bunlar. Çok uzun oldu kusura bakmayın Allah herkese böyle kolay doğum nasip etsin🤍💙🙌