Egamze Kızlar dogum yapanlar bakabılırmı normal dogumda vajınada genısleme yasayan oldumu eskıye dınuyormu tekrar dogumdan sonra acaba
Sultanesat Egamze Normal doğum yaptım ama genişleme olmadı daha doğrusu eşime soedum afedersiniz hayır dedi eskisi gibi😂
Sultanesat Egamze bide 4 kilo çocuk dogurmama rağmen olmadı canım insalalh sizdede olmaz valla bende çok takiyordum bunu şükür olmadı cinsel ilişkide çok olumsuz etkiliyo bazı postlarda okumuştum
Egamze Sultanesat aynen bende okudum sırf bu yuzden sezeryan ısteyenler var bende acıkcası korktum bırwz
ElifB08 Sultanesat bende 4 kilo bebiş doğurdum, doğumdan 10 gün sonra kontrole gittiğimde eski haline dönmüş bile dedi 🤷🏻♀️
SutlacimiYedimmiBen Sultanesat 😃bnde 4.110 gr dogurdum gercekten eskisi gibi vajina senin ilk dogummuydu dikis varmiydi
Cicilibicili Egamze kesinlikle. Bence bunları hiç duymayın bile. Bazen okuyorum hani ben doğum yapmasam inanırım öyle bi yazıyorlar ki😅
annesialisi Egamze asla eskisi gibi olmuyor. Tabiki Bi tık genişleme var ama etkilemiyor. Çok çocuk doğumunda etkiliyor.
blueberyy00 Egamze bu ihtimalden dolayı bende sezeryan dusunenlerdenim çevremde çok olumsuz yorum yapan var çünkü
Egamze blueberyy00 sende dınleme bende dınlememeyı dusunuyorum herkes farklı bısey soyluyor sonucta sezeryan bı amelıyat