Ceylan0671 Kizlar 6 aylik bebegim var ve bir buçuk aylik hamileyim supriz oldu bebegim bir yasina girince muhtemelen dogum yapmis olucam tek başımaym kimsem yok nasıl baş edicem benim gibi basindan geçen varmi neler yaptiniz nasl oldu merak ediyorum cok endiseliym üstesinden gelebilcekmiyim acaba cok mu zor oluyor 🤔 😒
Bebiscann Ceylan0671 kendine çok moral vermen gerek, kötü düşünüp ben nasıl yapacağım dersen olumsuz etkilersin kendini, ben yapacağım, ben onların annesiyim, hep yanlarında olacağım dersen herşeyin üstesinden gelirsin
Pnr_2021 Ceylan0671 bende öyleyim canım. Gurbetteyim tekim. Oğlum 10 aylik 19 haftalık hamileyim. Hemde sezeryan oldum. Ne doğumda nede doğum sonrası kimse yoktu yanımda hep tekim Allah’tan ve eşimden başka kimsem yok
myram1 Ceylan0671 ah canım 🥴 ayni durumdayız kızım 7 aylıktı öğrendiğimde ve şok oldum bir müddet şoku atlatamadim hamileigim çok zor geçiyor kızım ağırlaştı kucak istiyor 31 haftamdayim ve sezeryanli olduğum iicn riskli dediler kucağına alma yat dediler ama ne çare oda evlat zor oliyor evet ama gecicek bu günler oyle düşün ileride iyi ki de peş peşe oldu büyüdüler gittiler işte deriz inşallah 🙏 hamdolsun napalim
Ceylan0671 Pnr_2021 allah kolaylık versin cok zor. Kimsenn olmamasi manevi anlamda yıpratıyor ama cok sükür Rabbim daima yanimizda
Azrosum Bende 10 haftalik hamileyim bebeğim 18 aylik. Eşimin isinden dolayı şırnaktayız. Oglum 25 günlüktü doğumdan sonra evime geldigimde mecbur alışıyorsun tek basima büyüttüm ve zor bir bebekti hala da öyle. Tayin dönemine denk gelecek 2.dogumum da annem bir süre yanimda kalsa da yine tek buyutecegim gurbetin zorlugum da bu.. Rabbim sağlık sihhat versin evlatlatimiza insallh bizede güç versin üstesinden geliriz allahın izniyle🙏
Salbayrak Bende aynıyım şuan 39 haftaligim son günlerim ve bebeğim 1 yaşında çok zor bı bebekk doğduğu günden beri öyleydi tek temennim ikincisinin usluu olmasii, Allah yardımcımiz olsuun 🤲
Azrosum Salbayrak Aminnnn benim oglum da 2 yasinda olacak dogum zamanı o da cok zor bir bebek bende dua ediyorum kardeşi uslu olur insallah diye