Merhaba, çok geçmiş olsun . 8 haftalık gebeyim Bende şuan covidim . Rodexon c vitamini içiyorum . Çok iyi geldi bana birde bol bol meyve yiyorum. Bol su ve ballı süt bunlar çok iyi geldi 3 günde kendime geldim ben. Bugün çok daha iyiyim. Rabbim sizede bol şifa versin.