ebr Arkadaslar dualarinizi.esirgemeyin normal gozukuyordu fakat bebek kilolu oldugu icin sezaryani.tercih etmek.zorunda kaldim Rabbim Sag Saglim Kucagima Almayi Nasip.Etsin Insallah..
Mervecan ebr Allah yardımcın olsun. Sağlıkla kucağına al sağlıkla büyüt inşaallah. Sende hemen toparlanırsın inşaallah 🤗
Busrashbz ebr Allahım sağlıkla kucagina almayi ve buyutmeyi nasip etsin Allah izin verirse sabah saat 6 da hastaneye yatisim yapilacak ve sezeryan ile kızımı kucagima alacagim bende dua ıstiyorum dualarınızda beni ve kızımı unutmayın
Kubrabenal ebr canım benimde cuma sabahı doğumum var.🤭🎊🎈❤️ Bende normal doğum cok istedim ama dönmedi bebeğim olsun herseyde vardır hayır. Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin dualarımız birbirimizle olsun
ebr Busrashbz Allahimm Saglikli Bir Sekilde Seninde Kucagina Almayi Nasip Etsin Canim Tez Zamanda Kavusuruz Insallah Yavrularimiza
ebr Kubrabenal Önemli Oln Sagligi Tabikide Allahim Saglikli Bir Vaziyette Kucagimiza Almayi Nasip Etsin Hepimizede Insallah