Kdrblnt 22 haftalık gebeyim 2-3 gün öncesine kadar bebeğimi göbek deliği hizasında hissediyodum hep ama 2 gündür hep aşağıda göbek deliğin altında hatta rahmime çok yakın bi yerde gibi sizce normal mi 🙈🙈
keremveannesi Kdrblnt bende aynıyım kuzum ,geziyor heralde bilmiyorum ki bilen biri varsa yorum yapsa keşke 😇
busraaa95 Kdrblnt nedense bende öyle hissediyorum hep rahmime yakın gibi aşağıdaymış gibi sürekli sanki
kahvesever__ Kdrblnt ben de hep kasıklarımın orda hissediyorum doktorum o büyüdükçe yukarı çıkar demişti dün
eezgitturk Kdrblnt bebeğin bulunduğu alan şuan çok geniş istediği gibi dönüyor benimde öyleydi. Şuan 28+5teyim kafası aşağıda ayakları mide tarafımda 😂 doktor dedi daha çok döner yer değiştir 34.haftadan sonrası önemliymiş ona göre normal yada sezeryan olacağına karar verecek işte
Suzanne Benimde hep vajina üstü daha karında çok az hissettim erkek bebek öyle oluyor diyorlar bilmiyorum cinsiyetle alakalı mı 😂