cylnnelms Ezgisareakar canim benimde 38+5.o batmalar bende de baya artti.doktorum bebegin kafasının rahme yerleşmesinden kaynaklı oldugunu soyledi
Gzdtkn Evet ya o bendede var. Özellikle bugün uyandığımdan beri karnım taş gibi kesiliyor ve batma oluyor. Ama sancı mı bende anlamıyorum ilk gebeliğim. Sancıyı mutlaka anlarsınız diyorlar beklemedeyim bakalım. Bi avazda kurtulalım inşallah 🙏🏻