Pirayeada sizi çok iyi anlıyorum. Sizin kadar uzun olmasada 12 haftalıkken cinsiyet öğrenmeye gittiğimizde gebeliğim sonlandırılmıştı. 2.bebeğimde 12.haftaya gelene kadar ve bebeğin sağlıklı olduğunu öğrenene kadar yıl geçmişti sanki. Şimdi elhamdülillah 9 aylık kızım. Bilyorum hiç duydunuz mu ama ilk bebeğini kaybeden annelerin 2.bebeğine gökkuşağı bebek deniliyor. Hayatınıza renk katıyor madden manen hayatınızda büyük farklılıklar oluyor ve meziyetleri daha üstün oluyor. Ben buna çok inanıyorum. Gerçekten dünyama renk oldu. Sizde sağlıkla gökkuşağınıza kavuşun inşAllah..