Cemre61 kimyasal gebelik olabilir , benimde ilk gebeliğim kimyasaldi. Teste pozitif görüp kan testi verdim değerim 27 çıkmıştı doktor her iki güne kan testini tekrarlamami istedi , değer artacağına giderek düştü en son sifirlandiginda kana oldu. Aklınız da kalmaması adına kan testi yaptırabilir siniz