Ocakmam Kızlar dün sezeryan oldum saat 13.30 gibi ama hala sağ omuzumun arkası boyun çevrem ağrıyo. Bu ağrının narkozdan dolayı olduğunu biliyorum ama ne zaman geçer bilen var mı .?
yagizinannesii Ocakmam benimde olmuştu. Sıcak jel ısıtıp koymuştuk hastanede. Hemşireler eve verdi evde de kullanayım diye. İyi geliyordu.